NOVEDADES PROPOCOLO COVID

Posted by

Queremos informaros que dada la evolución de casos COVID se va a proceder a retirar las siguientes medidas del protocolo a partir del próximo lunes 20 de Junio:
1.- El aforo del comedor pasa al 100%. Por lo que no hay restricciones del número de personas por mesa , ni de horarios. Por lo que no será necesario apuntarse.
2.- Las áreas de descanso se habilitaran como estaban antes de la pandemia, en las zonas reservadas a tal efecto y con las mesas. Se retiran las sillas de los pabellones y las máquinas de café se colocaran en los interiores.
3.- Se retiran las mamparas de separación. Os daremos instrucciones para guardarlas de forma ordenada.
4.- No es obligatorio el uso la mascarilla en las reuniones.
5.- Si será el uso obligatorio de la mascarilla para ser atendido en consulta médica porque se solicite o se le cite a reconocimiento a la persona.
Estas y otra  medidas antes adoptadas serían revisables en caso de un importante repunte de casos.

Jakinarazi nahi dizuegu COVID kasuen bilakaera ikusita, neurri hauek kenduko direla protokolotik ekainaren 20tik , hurrengo astelehenetik aurrera:
1.- Jantokiaren edukiera % 100era igaroko da. Beraz, ez dago mahai bakoitzeko pertsonakopuruaren murrizketarik, ezta ordutegi-murrizketarik ere. Beraz, ez da beharrezkoa izango izena ematea.
2.- Atsedenguneak pandemiaren aurretik zeuden bezala egokituko dira, horretarako erreserbatutako guneetan eta mahaiekin. Pabiloietako aulkiak kendu eta kafe-makinak barrualdean jarriko dira.
3.- Banantze-holtzak kentzen dira. Modu ordenatuan gordetzeko jarraibideak emango dizkizuegu.
4.- Bileretan musukoa erabiltzea ez da derrigorrezkoa izango.
5.- Mediku-kontsultan artatua izateko musukoa nahitaez erabili beharko da, pertsonari azterketa egiteko eskatzen zaionean edo norbera kontsultara doanean.
Neurri horiek eta lehenago hartutako beste batzuk berrikusi ahal izango lirateke, kasuen gorakada handia gertatuz gero.

Share