Aurrera jarraitzen dugu mobilizazioekin. Gaur gure lankideek jasotako kaleratze gutunen 15. eguna betetzearekin bat, mobilizazioa gogortu eta lanuzte partziala burutu dugu. Goizean eta arratsaldean ordubetekoa. Delako lanuzteetan, irakasle gehienok lanpostua utzi eta elkarrateratzea egin dugu. Elkarrateratzea euskaltegiaren inguruko kaleak zeharkatu dituen manifestazio bihurtu da.

Bai goizean zein arratsaldean asko izan dira sostengua adierazi digun jendea; CGT-LKN eta LABeko kideok, langileon lagunok, besteak beste. Horiei guztiei, gure eskerrik handiena.

Kooperatibaren bazkideak bildu ostean, berriro ere helarazi digute euren erantzuna berbera izaten jarraitzen duela. Kaleratzeak burutuko ziren.

Hori dela-eta, prestatutako mobilizazioen egutegiarekin aurrera jarraitzen dugu. Heldu den asteko plangintza honakoa da: astelehen eta asteazkenean, hilak 5 eta 7, elkarrateratzeak egingo ditugu (9:45-10:15 eta 17:45-18:15). Asteartean, hilak 6, lanuztea errepikatuko dugu, oraingo honetan bina ordukoa izanik (9:00-11:00 eta 17:00-19:00).

Bidegabekeriak sortu duen 5 kaleratze hauen kontrako elkartasuna adieraztera animatzen zaituztegu.

CGTko Ulibarri Euskaltegiko ordezkaria

——————————————————————————————————–

Seguimos adelante con las movilizaciones. Hoy se cumplían los 15 días del preaviso a lxs despedidxs y hemos pasado de las concentraciones a realizar un paro parcial de 1h por la mañana y otra hora por la tarde. En ambos paros, la mayoría de los profesores ha abandonado su puesto de trabajo para realizar una concentración que posteriormente se convertía en una manifestación por los alrededores del euskaltegi.

Tanto por la mañana como por la tarde, han sido muchos los compañeros de los sindicatos CGT y LAB, así como allegados de los afectados, los que han querido mostrarnos su solidaridad. A todxs ellxs, eskerrik asko.

Después de la reunión llevada a cabo por los socios de la cooperativa, nos han hecho llegar su enésima negativa a readmitir a nuestrxs compañerxs.

Es por eso, que seguimos con el planteamiento de movilizaciones que tenemos preparado. La semana que viene lunes 5 y miércoles 7 (09:45-10-15 y 17:45-18:15) concentraciones en la puerta del euskaltegi (Gardoki, 3). El martes 6 realizaremos un paro de 2 horas por la mañana y por la tarde (09:00-11:00 y 17:00-19:00).

Os animamos a que participéis en la lucha contra la injusticia que deja a 5 compañeros en la calle.