Inicio Archivos
Archivos diarios

15 julio, 2019

• El Jueves18 de julio, vamos a realizar diferentes movilizaciones y concentraciones delante de empresas referenciales en las distintas comarcas de Bizkaia, de cara a socializar el conflicto.

– En Bilbao frente a las oficinas de ELECNOR.

– En Muskiz frente a PETRONOR.

– En Erandio frente a ASTILLEROS MURUETA.

– En Durango frente a LAYDE STEEL.

– En Igorre frente a ORMAZABAL.

Las huelgas serán los días 30 de septiembre y 1, 2, 3 y 4 de octubre

• El 15 de julio, todos los sindicatos del sector del metal de Bizkaia, de manera conjunta, registraron en el Gobierno Vasco, un preaviso de huelga de una semana, que se desarrollará desde el 30 de septiem­bre hasta el 4 de octubre. Ese mismo día, entregaron dicho preaviso en las oficinas de la federación del metal, exigiendo una negociación real y un acuerdo para el sector del metal en Bizkaia.

RESUMEN PROPUESTA PLATAFORMA NEGOCIACIÓN SINDICATOS

Iraupena – 2018-2021.

Soldata Igoera – Bi atal bereizten dira. Alde batetik, sektoreko soldata taula minimoetarako KPI+ % 2 eskatzen da, eta bestetik, KPI+%1 Hitzarmenak ezartzen dituen soldata minimoak gainditzen dituzten langileentzako. 2018rako, soldata igoeraz gaindi, atzera-penak ordaintzea ere eskatzen da.

Lanaldia – 8 ordu murriztea .

Ebentualitatea eta ETT bidezko kontratazioa murrizteko neu-rriak. ETT bidez kontratatua izan ahal izateko epeak murriztea. Malgutasuna aplikatzeko aukerak murriztea ebentualitate altua duten enpresetan.

Postu estrukturaletan dauden azpikontratentzako subrogazioa. Genero berdintasunean aurrera egiteko neurriak.

Laneko osasuna hobesteko neurriak.

Hitzarmenaren edukia egokitzea, berori sinatu eta gero eman diren lege aldaketak gaineratuz, hizkera sexista ezabatuz. Lan erreformaren aurrean blindajea, inaplikazioaren aurkako klausula, epegabeko ultraaktibitatea.