Zergatik esan diogu baietz 2019ko LEP-ari, Administrazioak, alde sozialaren akordioarekin edo akordiorik gabe aurrera eramango duen prozesuari?

1. Asanbladan erabaki dugu, eta kontsentsu bidez hartutako erabakia izan delako.
  2. Erantzukizun kontua delako.
  3. 635 pertsona lanpostu finkoa lortuko dutelako, eta horixe da hauteskunde sindikaletara aurkeztu ginenean proposatu genuena. FINKOTASUNA, ORAINTXE!. Hasiera batean Administrazioak eskainitako 523 lanpostuak, sindikatu honek 600 baino gehiago bihurtu dituelako, negoziazio ahaleginen zehar.
  4. Gorde ezazu komunikatu hau, eta zeure lanpostu FINKOaren jabe zarenean, berriro irakurri, eta pentsatu nor izango den zure ordezkaria hurrengo hauteskunde sindikaletan.
  5. Oposizio ezak zerbitzu publiko hau 20 urtez suntsitu baitu, eta LEP hau txarra da, baina, aldi berean, etxe santu honen langileak gutxien kaltetzen duena da.
  6. Langabezian dagoen Espe zure lehengusinak administrazio publikoan sartzea merezi baitu, egunero egiten duen esfortzuaren ostean. LEP honen ondoren lanpostu-zerrenda handitzeko borrokatuko gara, kanpoan geratu diren Espe eta Joxepok lanpostu duina aukera eduki dezaten.

¿Por qué hemos dicho sí a la OPE 2019, proceso que la Administración llevará adelante con el acuerdo de la parte social o sin él?

1. Lo hemos decidido en asamblea y ha sido una decisión consensuada.
  2. Porque es un acto de responsabilidad.
  3. Porque 635 personas van a obtener un puesto de trabajo fijo que es lo que proponíamos cuando nos presentamos a las elecciones sindicales. FIJEZA, YA!.  De las 523 plazas que la administración ofertó en un principio, este sindicato las ha convertido en más de 600, durante el intento de negociación.
  4. Guarda este comunicado y vuelve a leerlo el siguiente día que tomes posesión de tu plaza FIJA y piensa quien te va a representar en las próximas elecciones sindicales.
  5. Porque la ausencia de OPE ha destrozado este servicio público durante 20 años y esta es una mala OPE, pero es la que menos daño hace a los trabajadores de esta santa casa.
  6. Porque tu prima Espe que está en el paro se merece poder entrar en la administración pública después del esfuerzo que hace todos los días. A partir de esta OPE pelearemos por ampliar la RPT para que Espe y Joxepo, que se han quedado fuera, tengan la oportunidad de tener un trabajo digno