POSIBLE DA BESTE SINDIKALISMO BAT/OTRO SINDICALISMO ES POSIBLE

POSIBLE DA BESTE SINDIKALISMO BAT
Orain dela 3 hilabete besterik ez, CGT-LKNko atal sindikala sortzea pentsatu genuen.
Egun batzuk beranduago, hauteskunde sindikaletarako hautagaitza aurkeztea erabaki genuen, nahiz eta desparekotasun egoera batetik abiatu, gure eskaerak bidetik gal ez zitezen.
Ordutik hona zuen kezkak ezagutu ditugu, eta zuen arazoak geureak egin ditugu.
Asteartean ORDEZKARI BI lortu genituen. CGT-LKNk eta bere AZP atal sindikalak emaitz hain itxaropentsu hau bere afiliatu, zein lankide guztiekin ospatu nahi du, eta euren bultzada eta konfiantza eman diguten pertsona guztiei eskerrak eman nahi dizkiegu.
Aurretik 4 urte dauzkagu zintzotasunez zein duintasunez borrokatu eta lan egiteko. Lana eta borroka kolektiboak izan behar dira, eta horrexegaitik zuei guztiei, aurrerantzean egingo ditugun asanbladetan itxaroten dizuegu. Egunero elkar ikusten dugunez,etengabe egongo gara zuen ondoan, eta ez bakarrik lau urtean behin.
Espero dezagun bi ordezkari lortuta, azkenik email instituzionala eta elkartzeko toki bat eskainiko zaigula, zuen kezkak entzuteko zein guztion interesak defendatzeko ateak zabalik edukiko dituen lokal bat. Eta ez bakarrik lan-kontratudun lankideonak, baita funtzionarioenak ere. Baita itxaroten dugu garrantzitsuena, langileei eragiten digun edozein gertaeraren informazio zuengandik jasotzea.
Programan daramatzagun proposamenen alde borrokatzeko hitzematen dugu, baita unibertsitate publiko baten alde, non zerbitzuen pribatizazioa lekurik ez du gure ustez, demokratikoa, laikoa, euskalduna eta kalitatezkoa.
Ez gaituzte isilaraziko, eta zure iritzia entzunaraziko diegu.
——————————————————————————————————————————————————————-
OTRO SINDICALISMO ES POSIBLE
Hace tan solo 3 meses que valoramos formar la sección sindical del PAS de CGT-LKN.
Días más tarde acordamos, pese a partir en desigualdad, acudir a unas elecciones sindicales para que nuestras demandas no se perdieran por el camino como venía ocurriendo. Durante este tiempo hemos ido conociendo las inquietudes de tod@s vosotr@s, unos problemas que son los nuestros también.
El martes obtuvimos DOS REPRESENTANTES. CGT-LKN y su sección del PAS laboral quiere celebrar con tod@s sus afiliad@s y compañer@s, estos más que ilusionantes resultados, y dar las gracias a todas y cada una de las personas que nos han dado su apoyo y su confianza.
Tenemos por delante 4 años de trabajo y lucha, con honestidad y dignidad. Un trabajo y pelea que debe ser colectiva, contando con vosotras y vosotros en las asambleas desde mañana mismo. Como nos vemos cada día, vamos a estar permanentemente a vuestrolado, no solo cada 4 años.
Esperamos que por fin con dos representantes, se nos proporcione un email institucional y un lugar de reunión. Un local que tendrá las puertas abiertas para escucharos, en el que defender vuestros intereses. Y no solo a las compañeras y compañeros del personal laboral, sino también a las funcionarias. Pero también esperamos, lo más importante, que se nos proporcione información de todo lo que nos afecta.
Nos hemos comprometido a pelear las propuestas que llevamos en el programa, así como por una Universidad Pública, donde las mal llamadas “externalizaciones” no pueden tener cabida, democrática, transparente, igualitaria, laica, euskaldun y de calidad.
No nos vamos a callar y vamos a hacer que tu opinión sea oída.