Greba: asanblearen bidez edo sindikatuen bidez?

CGT osatzen dugun pertsonok bereziki pozten gaituen zerbait badago, langileen batzar baten agerpena da, hau da: EHUko Prekarioen Koordinadora, hau gauza berria da, batzar honek presio positiboa egin baitio berak bere ordezkari gisa aitortzen duenari, hau da, sindikatuei, eta horrek bultzatu ditu ikastaroaren irekieran modu disfuntzional batean manifestatzera,antza, ahaztu egin zitzaien CGT eta USO ondoezaren eszenifikazio horretara gonbidatzea.

Kontua da 1980an UGTk eta CEOEk Federazioen arteko Esparru Akordioa sinatu zutela. Ondoren, sindikatu guztiek berariaz edo inplizituki onartzen dute beraz zuzeneko demokrazia edo batzar edo kontsulta zuzenen bidez erabakitakoa baztertzen eta deslegitimatzen duela. Beraz, logikoa da koordinadora horrek bere ordezkariak presionatzea eta Errektoretzaren erabakien aurkako ekintza irmoetara (grebara) bultzatzea. Izan ere, erabaki horiek HALen aplikazio maltzur eta murriztaile batean kalte egiten diete.

Koordinadora hori irakasle prekarioek osatzen dute, eta antolatzen asmatzen badute, unibertsitate honek behar duen aldaketa hasiko duen indar bihur daitezke. Unibertsitate hori, funtsean, sailen antolaketaren oinarri den egitura klientelarraren desagerpena da, unibertsitatearen oinarria. Momentuz lan baldintza justuagoak nahi dituzte, baina CGTn lortzeko gauzak errotik aldatu behar direla uste dugu eta hori ez dela egun batetik bestera egiten beraz, batzarraren zerbitzura jartzen gara bidaia honetan laguntzeko.