Inicio feminismo ZABALDI: Liburuaren Aurkezpena Pau Martínez Muñoz “Lucía Sánchez Saornil”. Presentación de libro.

por CGT-LKN Kalean
0 comentario

Lucia_Sanchez_generico-1web“Lucía Sánchez Saornil: periodista, poeta y fundadora de Mujeres Libres” (Lucía Sánchez Saornil: kazetari, poeta eta Mujeres Libres taldeko fundatzailea). Lucía Sánchez Saornilek idatzitako artikuluen bilduma da, Pau Martínezek eta Antonia Fontanillas Borrásek (militante anarkista historikoa, 1917-2014, bere bizitzan zehar artikuluak berreskuratuz joan zena) bildutakoa. Mujeres Libres Europako lehendabiziko erakunde anarkofeminista izan zen Lucía Sánchez Saornilek eta borrokako beste kide batzuek sortua. Mujeres Libres erakundeak haren garaietako panorama politikoa aldatu eta emakumeei esleituriko isiltasun horma hautsi zuen, prentsan, irratietan eta hedabideetan agertzeaz gain, karriketan ere haiena zen esparrua harturik eta 1936ko uztailaren matxinoei aurre eginez.

“Lucía Sánchez Saornil: periodista, poeta y fundadora de Mujeres Libres”. El libro es también una colección de artículos escritos por Lucía Sánchez Saornil y recopilados por Pau Martínez y Antonia Fontanillas Borrás (histórica militante anarquista, 1917-2014), quien los fue recuperando a lo largo de su vida. Mujeres Libres fue la primera organización anarcofeminista europea, creada por Lucía Sánchez Saornil y otras compañeras de lucha. Las Mujeres Libres cambiaron el panorama político de su época, y rompieron el muro del silencio asignado a las mujeres al aparecer, tomando el espacio que era suyo, tanto en la en prensa, radio y medios de comunicación, como en las calles, plantando cara a los sublevados de julio de 1936.

ORGANIZA: ZABALDI

Crear PDFImprimir