Euskal Herriko CGT-LKN sindikatuak Korrika babesten du euskararen aldeko ekintza kolektibo eta sozial gisa eta sindikatuan afiliatutako pertsonei horretan parte hartzeko deia luzatzen die.

Euskararen ezagutza bultzatzearen eta horren erabilera praktikoa Euskal Herrian orokortzea sustatzearen alde kokatzen dugu gure burua, baita AEKren euskaltegi sareentzako diru bilketa babestearekin ere.

Aurtengo hitzorduaren leloa Batzuk da, hau da, “hizkuntzak, kulturak eta bizimoduen aniztasunaren erakusgarria”; horrek guztioi euskarara eta “hizkuntzen eta hiztunon berdintasunaren aldeko jaira” hurbiltzeko “bat” eta “zuk” hitzen arteko hitz-jokoa sortzen duelarik.

Atzo arratsaldeko bostetan Otxandion 20. aldiz Korrika abiatu zen, lehenengo edizioa eta 37 urte geroago, hain zuzen ere . Euskal Herrian zehar izango duen ibilbidea 11 egun, 10 gau eta 2.535 kilometrokoa izango da, hainbat herri eta hiri handietako auzoetatik igaroz, azkenik, Iruñean apirilaren 9am bukatu arte.

—————————————————————————————————————————————–

La CGT-LKN apoya la Korrika como un acto colectivo y social de difusión del euskera y llama a la afiliación a participar en la misma.

Nos definimos partidarios de impulsar el conocimiento y fomentar la generalización del uso práctico del Euskera en toda Euskalherria, además de apoyar la recaudación fondos para la red de euskaltegis de AEK.

El lema elegido este año por la organización es Batzuk, como “símbolo de la diversidad de las lenguas, culturas y maneras de vivir”, con un juego de palabras entre bat (uno/a) y zuk (tú) para invitar a todos a acercarse al euskera “y a la fiesta por la igualdad de las lenguas y sus hablantes”.

Ayer en Otxandio a las 17 horas se puso en marcha la vigésima edición, después de 37 años de la primera edicción. La carrera discurrirá por todo Euskal Herria durante 11 días y 10 noches y a lo largo de 2.535 kilómetros pasará por numerosos pueblos y los barrios de las grandes ciudades, hasta concluir en Pamplona, el próximo 9 de abril.